Osoby, które trudnią się w poszczególnych przedsiębiorstwach działalnością marketingową, są tam odpowiedzialne za zdobycie jak najciekawszych powierzchni pod reklamą, praktycznie jednogłośnie wskazują na skuteczność pewnych rozwiązań promocyjnych. Uważają na przykład, że ogromną siłą rażenia kumuluje w sobie reklama na wiatach przystankowych. Warszawa, w końcu stołeczne miasto, dysponuje bardzo dużą ilością przystanków, obsługujących linie przeróżnych środków transportu. Siłą rzeczy, te miejsca codziennie są odwiedzane przez setki tysięcy ludzi. Nic więc dziwnego, że specjaliści od promocji proponują wykorzystywać te przewagi. Wskazują, że trudno o porównywalną liczbę odbiorców w przypadku zastosowania innych rozwiązań promocyjnych. Stąd chętnie przez nich wykorzystywana reklama na wiatach przystankowych. Warszawa to ogromny rynek odbiorców i konsumentów. Warto więc pokusić się o uzyskanie wyników badań wskazujących na wpływ takiej reklamy na dokonywane przy zakupach przez tych konsumentów wybory.
Dodane: 2017-04-28
Kategoria: Promocja