Nawet w małym sklepie może przydać się licznik klientów, który pozwoli zarządzającemu sklepem orientować się w ruchu klientów i zmianach w jego nietężeniu. O wiele bardziej taki licznik klientów przyda się w wielkich sklepach, odwiedzanych przez tysiące osób. Samo zliczanie klientów jest już pewnym wyzwaniem - należy bowiem opracować system pomiarowy, który w niczym nie utrudni ruchu, a zarazem nie będzie generował fałszywych wyników. Jednak licznik klientów to tylko front. Liczy się także zaplecze. Jest nim system informatyczny, który gromadzi i analizuje dane. Z reguły taki system nie powinien działać sam. Dla celów analityki biznesowej wymagane jest, aby był sprzęgnięty z innymi systemami informatycznymi firmy, dzięki czemu powstanie możliwość analizowania wszystkich aspektów działania firmy jednocześnie. Budowę takiego dzieła sztuki inżynierskiej mogą realizować jedynie najlepsi. Należy do nich warszawski INQUEL - od lat doceniany przez klientów.
Dodane: 2015-08-11
Kategoria: Czas Wolny